Mår inge bra idag

Som rubiken lyder så mår jag inge bra idag. Tror det beror på att Al inte blev såld...
Det hade varit så lätt, och så skönt om han hade blivit såld. Men nu lär jag ta tag i det igen, och vem vet hur länge han kommer stanna. Kanske han aldrig blir såld? Aja nu får jag sluta deppa över det.

Ska snart ut och rida en sväng på Kompis, om han nu vill in.
Han brukar liksom inte vilja komma när man har ridbyxorna på sig ;) Smart häst det där !

Nä nu ska jag ta och göra något nyttig. Ha det bra!

Älskade ponny <3

(Bilden är från i vintras, och man ju säga att jag inte längtar tills snön kommer !)


Kommentarer
Postat av: julia

men lilla du, hör av dig till mig så kan vi prata. <3

2010-09-18 @ 17:28:54
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0