Idag får jag veta. . .

Idag får jag veta om Al blir kvar här eller inte.

Som ni kanske vet så har jag jobbat en del med Al sen han kom till mig i januari i år.
Och visst har han gjort framsteg! Men jag tycker det är bättre att han får komma till någon som har tiden att låta honom vara en "skogsmulle" i ett par år, och som inte har lika höga krav som jag har haft på honom.

Det är inte det att jag inte tycker om honom, för det gör jag! Han är mitt allt och jag älskar honom sjukt mycket! Man har ju ändå slitit och kämpat med honom i snart 8 månader.

Han kommer alltid att vara min bebis, och han har verkilgen en stor plats i mitt hjärta. Helst skulle jag vilja ha honom kvar, men så kan man inte tänka jämt. För en gångs skull måste jag tänka på mig själv och göra det jag måste, vilket blir att sälja Al. För har jag honom kvar kommer jag till slut tröttna på ridningen. För allt jobb med honom har gjort att jag tröttnat. Kommer ett inlägg om allt vi varit med om sen, då jag vet hur det blir.

Bjuder på en av dom finaste bilderna jag har på Al!


Du är världens finaste, min älskade Al Pacino <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Sjukt söt o fin ponny :)

2010-09-21 @ 09:39:28
URL: http://jossseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0