Hej igen !

Tänkte starta upp bloggen lite igen nu, då jag verkligen försökt hålla mig borta här ifrån och det går verkligen inte! Men jag kan inte lova hur mycket jag kommer uppdatera;)

Nu har ju skolan börjat på allvar och jag går ju på Real i gävle, och jag älskar verkligen skolan! Helt underbart är det att gå där=) Går vanliga lektioner mån-ons och på torsdag har vi profil. Fredagar är vi ute på praktik och jag kommer vara på hunddagiset i sandviken, kul kul=)
Den här veckan kommer jag vara på hunddagiset mån-tor, sen kommer jag vara där varje fredag.

Har gjort en massa roliga saker sen jag började där! Vi har bland annat varit till Furuvik och Järvzoo=) Vi kommer vara ute vid Furuvik var fjärde vecka, alltså istället för profilen eller praktiken. Och för er som undrar så går jag inriktning Hund=)

Tänkte bjuda på lite bilder från Järvzoo så enjoy!








Nu ska jag sova, godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0