Dagens ridning = BLÖT !

Haha, ja det räcker väl nästan med att läsa rubriken så fattar ni hur dagens ridning var.

När jag tog in Kompis var det soligt och fint ute, men när jag sadlat och var redo för att gå ut och rida, började regnet ösa ner! Det tog inte många sekunder innan både jag och Kompis var blöta. Men jag hoppade på och red iväg ändå. (Väldigt dumt gjort)
Hann bara komma utanför gården så var vi genom blöta, men jag tänkte "Det slutar väl snart?". Men icke... Det blev snarare värre! Så jag beslöt min för och vända hem.

Ja som ni kanske förstår så blev det inte mycket ridning idag, mer som en liten promenad. Fast det kan vara skönt ibland det också =)

Nu sitter jag här och dricker varm choklad och käkar en macka =)
 Vet inte vad jag ska göra senare, men nu ska jag fixa lite bilder och lägga ut på Facebook !

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0