Tävling !

Idag var det tävling som gällde för Julia och Al, så jag tänkte skriva lite hur det gick och så =)

LD
Al var verkligen super duktig ! Sprang på hyffsat, och hoppade bra. Nolla och de fick rosett =)

LC
Här var Al lite trött och det var även Julia. Fick inte fram honom riktigt så det blev några konstiga hopp. Annars såg det jätte fint ut =) Rev tyvärr sista i grunden. Vilket var ganska surt då de hade fått placering om de gått till omhoppning. Det var bara en som klarade sig felfri och och bara en till kom till omhoppning. Så det var ganska synd.

Men jag är jätte nöjd med deras insats idag ! Och jag tror Julia är ganska nöjd också =)

Lägger ut några bilder bara, då varken bloggen eller youtube vill som jag vill !





Kom lite fel här då =P

Så ja ! Mycket bättre ;)


Nu ska jag gå och lägga mig ! Godnatt på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0