Träningen igår !

Så nu ska jag skriva om träningen igår hade jag tänkt =)

Det gick verkligen super! De hade lite markarbete vilket behövdes, så Julia fick känna hur hon skulle rida Al. Han är nämligen ingen sån häst man bara hoppar upp på och hoppar en bana med ;) Han behöver mycket fart eller ja... Man måste driva på honom innan hindret, annars kommer han fel och det kan bli konstiga hopp! Som det råkade bli förra veckan då Julia ramlade av.
Men igår gick det hur bra som helst! Det blev inga överdrivet stora hopp och som vanligt så rev han inget heller =) Han är så duktig min pojk!

Tänkte lägga upp två filmer från igår också =)



=')<3


Kommentarer
Postat av: julia

gick verkligen mycke bättre idag. nu taggar vi tävling på lördag! ;)

kan jag lägga upp filmerna på min blogg? :)

2010-10-06 @ 07:21:25
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/
Postat av: julia

sv; okej men så bra! ;) ska jag komma och rida han imon? han ska väl ridas på fredag innan tävling? isf om du kan fixa de för jag kan tyvärr inte på freda :/ men imon! ;)

2010-10-06 @ 20:51:07
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/
Postat av: Julia Eriksson

gud, tycker det ser jättefint ut! =)

2010-10-09 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0