Ridning: Al

Red bara Al idag eftersom Kompis fortfarande är utan sko på en bak.

Ridningen på Al gick toppen! Han skötte sig utmärkt och arbetade på väldigt bra =)
Försökte ställa honom åt båda hållen och det gick väldigt bra åt vänster, medans åt höger var han lite stelare. Får jobba på det i veckan ;)

Blev inget hårt pass idag heller, då det var några ungar som tutade med några tutor. Vilket resulterade till att Al blev väldigt stressad och ville helst bara springa. Fick honom lugn och fin så då tyckte jag det fick räcka. Han är ganska bra på det viset, för det räcker med en klapp på halsen och några lugna ord. Då lugnar han snabbt ned sig =)
I morgon ska jag skicka till Julia och höra hur hon vill ha det på måndag. Hon ska eventuellt ha honom med på hopplektionen igen då, och då ska jag bara filma ! Det lovar jag !

Nu ska jag sova, godnatt =)

Finaste Alen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0