Slutar snart...

Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera, fy på mig!

Vad händer idag då? Fixa en bur och Chelsie, för hon ska flytta i morgon. Chelsie är min kanin och hon ska få bo här på skolan för jag känner att jag inte har tid för henne. Men hon kommer fortfarande vara min för sälja henne det tänker jag inte! Men efter att Clifford dog så har jag tröttnat. Eller ja.. Det var väl redan när Clara dog som jag tröttnade. Och hon dog för snart 1 år sedan... Men jag kommer ju ha Candy kvar. Hon är ju Claras dotter så hon får stanna hos mig.

Nu ska jag snart avsluta och åka hem, skönt!
Chelsie =)

Avslutar med en bild på min älskade Clara, vila i frid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0