Mer i morgon

Tänkte bara skriva lite så ni vet att jag lever. Haha!

Igår var jag till Globen Horse Show, och det är alltid lika roligt! Förutom att mässan var ganska dålig... Hade en "lista" på saker jag skulle kolla på, och jag hittade knappt hälften av sakerna. Det var tex. omöjligt att hitta ett remontträns som var svart och med mässingfärgade spännen. Så det blev en remontnosgrimma från Lyckås. Tänkte knäppa kort på allt i morgon(om jag hinner) och lägga ut det.

Håller även på med en ny header och ska fixa en helt ny design! Kommer inte ha den så länge men jag blev sugen på att prova just det "temat". 

Nu ska jag gå och lägga mig snart, ha det bra!

<3


Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Nej, jag tycker inte heller att det var något vidare utbud. Jag hade planerat att köpa täcke, men kikade lite på schabrak också men hittade inget riktigt snyggt alls. Då var det mycket bättre i Falsterbo tycker jag, men den mässan är ju större också :) Okej, tråkigt när man vet vad man vill ha men inte hittar det :P

2010-11-30 @ 18:05:30
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Nej, jag tycker inte heller att det var något vidare utbud. Jag hade planerat att köpa täcke, men kikade lite på schabrak också men hittade inget riktigt snyggt alls. Då var det mycket bättre i Falsterbo tycker jag, men den mässan är ju större också :) Okej, tråkigt när man vet vad man vill ha men inte hittar det :P

2010-11-30 @ 18:05:55
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: frida

Har du en sheltie? (:

2010-12-06 @ 13:08:46
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0