Längesen

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här, men jag måste faktiskt erkänna... Det har nästan inte hänt något speciellt alls den här veckan. Eller jo! Var på bio igår med bästaste klassen och vet ni vad vi kollade på? HARRY POTTER! Och jag lär ju bara säga det att den ägde. Har aldrig tyckt om Harry Potter filmerna första gången men den här var jätte bra.

Skolan har rullat på som vanligt annars, och jag har haft sjukt mycket att göra. Inte så mycket här hemma men i skolan.

Även hästarna har fått lidit lite denna veckan, men jag kännde att dem förtjänade lite vila. Tror inte dem tycker det här vädret som har varit är så himla roligt heller. I morgon ska jag i alla fall hålla på lite med dem! Anntingen rida eller bara mysa med dem. Det får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0