Järvsöfaks, världens bästa kallblodstravare

Idag kom Järvsöfaks till Järbo och självklart åkte jag dit med kameran i högsta hugg !

Det blev inte så många bra bilder på honom, men några tänkte jag bjuda på i alla fall.

Efter att vi hade kollat på Järvsöfaks åkte jag och Amanda hem hit. (Amanda var också med och kollade på honom) Men typ det ända vi har gjort är att spela kort, och nu sitter vi här. Bra va? Nä jag har faktiskt ridit lite på Kompis också, men inge hårt eller så eftersom de inte har några snösulor än.

Juste, mina kusiner från Karlstad var hit också! Det var verkligen jätte roligt att få träffa dem igen, eftersom jag inte har träffat dem på flera år!

Nu ska jag vara lite social med Amanda, ha det bra!


Fin är han allt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0