Inte som jag hade tänkt mig...

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det var meningen att jag skulle rida båda ponnyerna men så blev det inte.

När jag kom hem kände jag att jag hade lite huvudvärk, men det brukar jag alltid ha så jag brydde mig inte. Sen gick jag ut och gick i en timme med Lassie och pappa, så när jag kom hem var det lite bättre.

Satt här och fixade lite och då kom huvudvärken tillbaka, och då var det hemskt! Kände att jag inte kunde göra något annat än att lägga mig och vila. Vilket jag gjorde, och jag sov väl i ca 1,5 timme ? Då var det för sent för att rida, så jag gick ner och åt lite.

Huvudvärken sitter fortfarande i och jag mår inte alls bra. Bra start efter höstlovet! Nej inte direkt...

Känns som att ponnyerna får stå idag igen, så min huvudvärk får släppa. Ska prata med mamma om hon kan ringa hälsocentralen i morgon, så de får kolla på min nacke. Antar att det är den som gör att jag får ont i huvudet jämt...

Sitter och fixar lite med bilderna jag fotade i förrgår, så de får ni i ett senare inlägg!

Nu ska jag fortsätta med bilderna lite =)

Favorit i repris !


Kommentarer
Postat av: Ina Hildebrand

sv: tack så mycket. Han är född 1997 precis som mig. Alltså är han 13 år gammal! :)



Kram på dig, hoppasd du fortsätter läsa min blogg :*

2010-11-09 @ 16:36:17
URL: http://gavl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0