Hemma nu

Nu har man kommit hem från Gävle. Var först till hälsocentralen i Sandviken, men åkte till Gävle för att röntga nacken.

Läkaren berättade att jag troligtvis kommer få leva med min "glappande" käke, och att det inte finns något att göra åt den... Nacken går det ju i och för sig inte att göra något åt heller, men jag ska eventuellt få gå till en sjukgymnast med den.

Aja, röntgenbilderna visade inga tecken på fraktur eller så, så det var inget fel på nacken. Käken skulle man åka till tandläkaren och röntga så vi får väl fixa det sen också.

I morgon ska man tydligen till Furuvik med skolan. Det blir nog roligt! Fast vi har börjat med reptiler nu så vi kommer nog få hålla på med ormar och så. Tyckte mycket bättre om förra "temat" eller vad man ska kalla det, och det var gnagare och hardjur.

Nu ska jag nog ta en promenad med vovven !

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0