Är i skolan

Sitter i skolan och försöker skriva en argumenterandetext om "Extrem hundavel". Det går väl ganska bra men för tillfället står det ganska still. Kommer inte på något mer att skriva men det löser sig nog.

Idag ska jag försöka få designen fixad, det lovar jag nästan. Haha! Men jag ska även rida båda två ponnyerna eller jag tror jag ska tömköra Al. Sen ska jag plugga matte eftersom jag ska göra omprov i morgon. Ja vi får se hur mycket jag hinner med...

På torsdag ska jag och syrran åka på kryssning till Tallin, så kul! Så då blir man borta till på söndag.

Nä nu måste jag fortsätta jobba, blir jag klar tidigare kanske man får gå tidigare? Hoppas!

My love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0