Vilken?

Idag har det inte hänt så mycket, eller jo det har det väl.

Dagen började ju med Albin som vanligt, sen vart det städning! Först ute i stallet sen inne. Vi skulle ha gäster så då åkte man på städning;) Haha!
Hann inte rida nå idag, men men Al brukar inte lida av det;) Ska försöka rida båda i mon, om jag hinner. Vi ska nämligen hämta ett par tunnor som vi ska göra en flytbrygga av, och ha i stugan=) och dom som blir över ska jag ha som hinder, så hoppas det blir nån över=P Ska hämta 8 st så nån borde bli över tycker jag;)
Sen har jag ett problem! Vill köpa en ny ridjacka och vet inte vilken! Tänkte lägga ut en bild med två olika sorter(två färger av den ena sorten) så får ni hjälpa mig att bestämma vilken jag ska ha!=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0