Veckan

Nä nu har jag varit sålig på att uppdatera igen, men den här veckan finns det saker att skylla på!

I onsdags, hände det ju inte så mycket men eftersom det var Andra Avenyn på kvällen, så orkade jag inte skriva efter det;)
Men i torsdags var det faktist dans för 9:orna så jag kom hem ganska sent, och då orkade jag inte heller;P Och igår var Sanna här så då kändes det inte så schysst att sitta vid datan och häcka!
Idag har jag varit ute ganska mycket! Har gjort en ny box åt Albin då han hoppade över kompostgallret;) Så nu tar det nog två veckor till innan han börjar hoppa äver det här? Haha! Han var ju faktist två veckor idag!=)
Jo juste! Min kanin började bädda för ungar tidigare i veckan, men det var FEL kanin! Haha! Har två honor och det är bara den ena som är parad(Chelsie), så då har den andra börjat bädda(Candy)! Haha, Candy är nu i sommar 3 år och har aldrig haft ungar, så jag vet inte varför hon fått för sig att hon ska ha? Hon har till och med grävt en grop där hon ska ha ungarna, och dragit av en MASSA päls!
Tänkte lägga in lite bilder på hur hennes bur ser ut nu;D

Candy´s bur! Liiite päls va?;)

Candy=)

Chelsie, som troligen ska föda om en vecka=)

Och slutligen pappan Clifford!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0