Varit med Sandra idag!

Var ju med Sandra idag, och det var super kul!=D

Åkte och fiskade lite, men vi fick typ inge fisk så vi åkte hem igen;)
Sen har vi åkt fyrhjuling, tagit ut kaninerna och kollat på sommarkrysset. Brukar inte kolla på det, men ERIC SAADE var ju med!=D Love him!;D Haha! Längtar som satan till Furuvik på avslutningsdagen, för då kommer han vara där och uppträda! Så då packar jag kameran och åker dit;) Haha!=D
Jo juste! På måndag eller tisdag kommer nog mitt nya träns! Har köpt ett träns av Karin Warnmark, då jag blivit heltokig i John Whitaker! Haha=D Läängtar som satan! Lägger ut bilder då, för jag vet inte om jag får låna nån av henne.
Tänkte bjuda på nån/några bilder från idag=)


Cliff =)

Chelsie=)

Och Candy=)

Nu ska jag ut och natta Albin!


Kommentarer
Postat av: Saandraaa:D

As kul vare :D

2010-05-16 @ 12:02:18
Postat av: Ronja Åsberg

sötisarna själkv:)

2010-05-16 @ 22:07:51
URL: http://rrronjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0