Ridning

Tisdag idag då, och i mon är sista dagen för den här veckan, skönt!

Idag kom Julia hit och skulle rida. Jag red först på Al och hon på Kompis, men när jag värmt upp Al så böt vi, för Julia skulle prova hoppa honom!
Han var väldigt seg i början, men till slut fick Julia faktiskt riktig fart på honom!=D Hon började hoppa fram på ett litet kryss, sen la jag upp en bom så det blev ca 60cm. Men det var inget för Al så vi höjde;) Till slut hoppade hon 80cm på honom, och det var fortfarande ingen match för honom, och då var han trött! Svetten i stort sett rann på honom, men han var glad över att få hoppa lite högre hinder! Haha! Min lilla Al, ska nog försöka hoppa lite på honom i slutet av veckan eller så, och inskaffa sporrar!=P
Nä nu ska jag nog sova!


Min fina Al=')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0