Måndag

Idag var det skola igen då! Tråk, men men!

Efter skolan åkte jag och kollade på Julia när hon hoppade, och dom var ute!=D Så det vart några fina bilder iaf!
Det gick jätte bra för henne, ända till Zeke stanna och hon flög av. Men hon var snabbt uppe igen, och tur var det! Vart värsta orolig när hon ramla av, för jag märkte det inte först sör jag hållde på med kameran.
I mon kommer Julia i alla fall och rider Kompis=) Så då ska jag passa på att rida Al samtidigt hade jag tänkt. Blev inte mycket rida idag, mockade ut ur boxarna när jag kom hem från Julia´s hoppträning, så nu är det snyggt och fint i ponnyernas boxar=)
Jo juste, jag red faktist lite idag! Red på Kompis in från hagen, och vad ska man säga? JAG ÄLSKAR MIN PONNY! Helt underbar är han, gick på tygel och allt och då red jag bara i grimman;)

Jo jag ska börja sälja mina bilder som jag knäpper nu också! Tex, från hopptävlingar och sånt=) Hade tänkt typ 40:-/st för foton jag skickar i mejl. Kommer dessutom vara på Ovansjö 22-23 maj och fota, fast även hjälpa till! Så då kommer man nog kunna köpa nån bild=) Skriv gärna om du/ni ska vara med på nån tävling här i närheten, så kan jag åka och fota=)

Nä nu ska jag sova! Godnatt!


Bus Kompis=)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0