Ledig i mon!

Sitter här vid datorn och tråkar. Hade sjukt ont i huvudet när jag kom hem från skolan, så jag har väl i stort sett bara suttit här...

Efter skolan var vi till Lovens trafikskola och skulle fråga om traktorkort. Man skulle visst kunna få ta det och få köra moppe, och utan uppkörning! Om man var 16, och det blir jag ju om ca 3 VECKOR?? Har inte tänkt att det är så kort tid kvar, men men. Åkte i alla fall dit och frågade om det var så, och hon gick ut på "körkortsportalen" och kollade. Då hade dom ändrat så att man bara fick köra 30 mopeder, surt... Aja ska anmäla mig till en vanlig moppekurs i stället=) Skulle ta ca fyra veckor, så det blir passande till sommarlovet!
När jag kom hem låg ett paket på bordet, och det var till mig! Det var mitt "John Whitaker" träns! Det var super fint, och jag är verkligen nöjd med köpet. Lägger nog ut bild på det i mon eller så.
I mon är man ledig också, så då ska jag fortsätta fixa i stallet och självklart rida!
Kan inte ni berätta vilket/vilka träns som är era favoriter? =)


Slänger upp en bild på Rain! Min fina flicka=)


Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Tack! :) Nej, jag ska tyvärr inte göra det. Tävlade i Tierp denna helgen och ska tävla i Storvik nästa. Tre tävlingar i rad blir för mycket, så jag skippade Ovansjö. Fast det är bra och nära! ;)



Jag verkligen ÄLSKAR mitt Dyón träns, men smakar det så kostar det... Men föredrar att ha några färre bra träns än många lite sämre, för det är verkligen skillnad på kvalité :)Angelica har ett från equipe, även det superfint men dyrt, även om det ligger under Dyón. Men har hört att JW tränsen ska vara bra :)

2010-05-18 @ 22:39:52
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hej! :)

Allt bra? :)

2010-05-18 @ 23:09:52
URL: http://tobbees.com
Postat av: Tobbe

Okej, så bra! =)

Jodå det är bra här med, Vad gör dudå?

2010-05-19 @ 15:25:53
URL: http://tobbees.com
Postat av: warnmark -häst&fotoblogg i ett!

Sv; Vad roligt att höra att du är nöjd med det :D

2010-05-20 @ 09:33:39
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: warnmark -häst&fotoblogg i ett! -Vinn ett schabrak från Schockemöhle

Sv; Tack så jättemycket :D

2010-05-20 @ 22:20:57
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Okej! Ska tävla lördag och söndag i storvik, så om du ska dit så får du väldigt gärna fota mig ;)



Aha, du köpte hennes träns :) Vet många som är nöjda med sina JW träns, så det blir nog bra! Jaa, det är ju smartare att köpa till storhäst om man ska satsa på ett dyrare! Mitt Dyón kan jag ju tex ha till många hästar, dessutom så kan man spänna in/ut det ganska mkt :)



Haha, dom var SVINdyra! 6999kr, och då var det intropris. Annars ligger dom 1000kr upp :O Men har man en väldigt snäll farfar så har man<3 Men betalade en del själv också. Men visst är dom snygga! :)

2010-05-21 @ 22:00:06
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0