Lady Gaga!

Hejsan hoppsan! Igår hände det ganska mycket, så jag tänkte skriva några rader!

Dagen började med att jag gick upp klockan 06:00, och gick ut till Albin! Han vart jätte glad som vanligt. Kollade även i Chelsie´s bur och hus om hon hade fått några ungar, men det hade hon inte.
Gick in och la mig en stund till, sen när klockan var vid ett, två? Kom Amanda´s mamma och syster, för Amanda skulle ha nått=P (Amanda var här och tog hand om Albin och Lassie när vi skulle/var borta) Så då gick vi till Albin för Anna(Amanda´s syrra) ville hälsa på honom=)
Så när dom stog vid Albin gick jag till Chelsie och kände i hennes hus efter ungar, och jag känner nå varmt och naket. Så jag utbrister: "Nu har hon fått ungar!"
Så jag lyfte på huset för att kolla, jo visst där låg det ungar! Och eftersom det är första gången hon får ungar så tänker man ju att det inte ska vara så många, men det var FEM stycken! Har aldrig haft så många nån gång, har bara haft tre åt gången, och tyvärr så vart det så även nu. Två av ungarna var döda när vi kom hem från Lady Gaga... Men men så är det! Dom kanske var sjuk eller så.
Men åter till gårdagen! Var ju på Lady Gaga och fy vad bra hon var!=D Vart inga bra bilder, så det är ingen idé att lägga ut. Men jag kan bjuda på en bild på små nakna kanin bebisar! Ha det bra godnatt!


Tre stycken bebisar, hoppas dom överlever!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0