Inget speciellt

Idag har jag inte gjort något alls känns det som!
Var till skolan och fixade lite, sen handlade vi lite sen hem.

När vi kom hem tränade jag lite med Lassie. Lärde henne "Pang", så när jag säger det så lägger hon sig ner och... "dör"? Nä usch vad taskigt det där lät!
Lovade ju att lägga in bilder på "en söt liten varelse" men kommer vänta med det ett par dagar till;) Lovar att det blir roligare om jag väntar ett tag till;P

I helgen blir det att åka och fota på StoRK! Förhoppningsvis så blir jag där hela dagen;)


Min älskade Twister<3


Kommentarer
Postat av: julia

sv; hahaha näääe va pinsamt, va fick ja nordsvensk ifrån :O xD

2010-05-28 @ 10:20:44
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Ja, det har verkligen blivit stor skillnad på honom! Vad roligt att du tycker det :D Fotade nu något i helgen? :)

2010-05-31 @ 09:36:16
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0