Fredag

Jaha då var det fredag då, känns som att det är skola i mon!
Idag har jag städat en del i stallet och hållt på.

Red Al nu på kvällen och vad ska man säga?
Han var helt underbar idag! Skötte sig kanon, i och för sig så hade han häst kompisarna brevid sig hela tiden, då jag red på vägen mellan hagarna. Men ändå! i vintras kunde jag knappt rida på honom i hagen, och nu kan jag rida efter vägen och trava/galoppera! Känns så skönt. Trodde ett tag att vi skulle behöva lämna tillbaka honom, men han blir nog kvar dom här tre åren jag får tävla honom;)

Kompis har fått lite vila nu dom senaste dagarna, men ska försöka hinna med honom i mon=)

Sen vill jag säga att jag nog kommer ta bort min blogg! Är typ ingen som läser och ingen kommenterar mina bilder, eller om jag ställer frågor! Nä nu är jag trött på det här! Får jag inga kommentarer nu heller, så tar jag bort den i veckan eller så.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: julia

MEN VA SLUTA!!!!!

du ska fan inte ta bort den :O <3

2010-05-14 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0