Egen hemsida!

Idag har det varit lite "jäktigt". Läxförhör på So:n och innan det skulle jag till tandläkarn, och efter skolan skulle Julia komma, och vi satt för länge på sista lektionen! Hann bara hem så hade jag ett meddelande om att hon var framme! Så det var bara att springa upp och byta om, haha aja så kan det va!

Efter att jag bytt om så gick vi ut till pollarna!
Al var jätte duktig idag! Han har inte blivit riden på ca en vecka? Men det är för att han blir så knepig när man rider själv, men i stället för att rida så har jag longerat honom, så det är lugnt;) Haha! Men han var i alla fall kanon snäll idag.
Efter ett tag så böt jag och Julia hästar, och det var så kul att få rida Kompis igen!=') Min bebis! Fast jag vet inte om Julia tyckte det var lika lyckat att byta hästar? Al är ju sån att han jobbar inte åt en, helst så jobbar han inte alls, så det är myycket ben som gäller;) Haha, men jag tyckte det gick jätte bra i alla fall!=)
Fick faktist riktig fart på Al, på slutet. Galopperade och travade på ordentligt! Men jag fick sendrag efter ett tag! I vaden!xD Haha, nä nu får det bli skärpning!
Har nog valt ridklubb nu också, blir nog Ovansjö, då jag ska dit och hjälpa till med tävlingen. Aja jag hinner nog ändra mig igen;)

Jo juste! Nu har man skaffat sig en hemsida också! Gå gärna ut och kolla på den: http://lindaeriksson.weebly.com


Kompis och jag firade 5 år tillsammans idag! Älskar dig så<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0