Veckan!

Tänkte skriva vad jag gjort den här veckan, eftersom jag varit sååå duktig på att uppdatera bloggen;)

Måndag: Var hemma från skolan. Sen gjorde jag nått med Al som jag inte kommer ihåg just nu!xD

Tisdag: Idag var jag i skolan och tråkade. Sen på kvällen red jag båda ponnysarna! Kul kul=)

Onsdag: Ledig från skolan!=D Började kvart över ett, men dom lektionerna blev inställda så jag slapp skolan;)

Torsdag: Ingen ridning idag, var med Amanda på kvällen.

Så där har väl min vecka sett ut, kanske världens tråkigaste men men.
Ska väl ut och rida snart, sen ska jag nog till Amanda och sova hos henne! Ska på hund utställning med henne i mon så=)
Ha det bra!

En bild från hundutställningen i Österbybruk=)


Kommentarer
Postat av: fanny

hej fin bild :) glöm ej att kolla in min blogg med :)

2010-03-23 @ 13:49:58
URL: http://Fannytheviltwin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0