Tisdag!

Jaha då var det tisdag då!
Igår hände det inte så himla mycket. Gick ut och gick lite med Al och tränade att han inte ska bli rädd för, ALLT! Det funkar super när jag går med honom, men när jag sitter på ryggen går det inte alls... Tror han känner trygghet i mig och när jag försvinner upp på hans rygg, försvinner tryggheten.

Idag gick det också bra. Longerade honom först, sen red jag honom i hagen. Har inte vågat galoppera på honom dom senaste dagarna, då han varit "bockigare" än vanligt, men idag tog jag några galoppsprång och det gick bra=)
Vill verkligen börja träna nu! Men har så himla svårt att välja ridklubb... På nått sett så vill jag tillbaka till Stork, men jag vill även rida i Ockelbo...
Aja, får se hur det blir med det!
I mon är det Nationella prov i engelska, BORING! Haha titta vad jag är duktig på engelska då;) Nooooot...
Aja Ska väl försöka rida Kompis i mon också=)
Nu ska jag gå och göra nått vettigare!


Kompis, förra vintern!=)

Kommentarer
Postat av: Warnmark - Vinn schabrak med huva från Tattini

Sv; Okej :D

2010-03-25 @ 09:25:49
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Ockelbo tycker jag! Haha ;) Men Frida är verkligen super :) Hon har hjälpt mig otroligt mycket!

2010-03-27 @ 00:29:26
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0