Ridning och massa annat!

Idag har jag ridit och varit iväg och handlat med familjen, alltid lika kul!

Började dagen med att rida Al. Det gick väl inte så himla bra... Han var spänd och ville inte jobba, tror det var för att det blåste så mycket. Så när jag fattar galopp hoppar han till, drar ner huvudet och jag "dimper" i backen. Reser mig upp och man ser riktigt hur han skäms, han blev nästan rädd för mig!=O Hoppade upp och fortsatte med galoppen, nu gjorde han ingenting! Hur fin som helst, och efter jag ridit kom han med sina vackra, förstående ögon, och trycker mulen mot min kind, typ som om han sa: "Förlåt matte, men jag blev så himla glad. Förlåt" så då kan man ju inte vara arg på honom?=')

Efter ridningen åkte vi till Biltema och City Gross=) Handlade inget speciellt, ville in och kolla lite bara.

När vi kom hem gick vi ut i stallet och fixade, och nu sitter jag här.

Tänkte lägga ut en bild på Al som jag ritat, den är inte så himla bra men, jag vill så gärna lära mig rita hästar så, då lär man ju öva?;)



Bilden jag ritade av=)

Nä nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Japp! Magnesium ska tydligen vara bra att ge till hästar som är lite tittiga och nerviga hästar typ. Så som Eddie brukar vara :P

2010-03-14 @ 00:14:23
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0