Ridning

Sorry för dålig uppdatering, men mitt internet har inte funkat riktigt, så inläggen har försvunnit.

Red Al igår, och han var super ännu en dag!=D Vet inte riktigt vad som hänt med honom, han har helt enkelt blivit en annan häst!
Han var snäll och arbetade fint på tygeln igår. Det vart även några bilder som jag tänkte bjuda på;)
På fredag kommer kanske hovslagaren och slår på Al en sko fram, och om han fortsätter vara så här snäll och så, så ska jag nog hoppa honom i helgen. Jag vet att jag sagt det många gånger nu, men eftersom han varit så konstig så har jag skjutit på det.

Red även Kompis igår.
Det gick bra det också=) Red på "galoppbanan" och det tyckte han var väääldigt roligt;) Haha! Han stack iväg lite så jag skulle korta tyglarna ännu ett snäpp, då tappar jag tygeln och han drar genast ner huvudet och ska försöka bocka! Men som tur är orkar jag hålla upp huvudet på honom, och det blir inga bockningar;)

Här kommer några bilder på fina Al=)




Haha, på den sista bilden ser ju Al väääldigt road ut! not=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0