Lördag!

Idag har det blivit ganska mycket gjort för mig faktist!

Vaknade kl. 08.00 idag, så det kändes ju verkligen som lördag! Haha, noot.
Gick upp och bytte till ridkläder, och gick ut i stallet.
Ryktade Kompis och Al lite, sen åkte vi och hämtade Julia vid bussen=) Klockan var typ kvart över tolv då.
Kom hem, och gick ut till Kompis! Fixade honom och gick ut och red, jag började rida eftersom han stått i drygt en vecka nu. Men han var jätte lugn och fin faktist!=)
Det gick jätte bra för henne att rida Kompis, och Kompis var jätte duktig och skötte sig!=D
Tyckte Julia red Kompis jätte bra, över förväntan faktist;) Vart några bilder också som jag tänkte bjuda på=)

Efter att Julia åkt hem, var det Al´s tur!
Red honom lite i hagen bara, och glömde västen inne... Och såklart ska han "fjolla" ännu värre idag!
Först vart han rädd för, ingenting! Sen vart han ännu en gång rädd för, INGENTING! Ah, blir tokig på den där ponnyn... Tror fan inte att jag kommer komma någon vart med honom utan hjälp. Nån som vet någon som klarar av en stark och envis haflinger? Haha, men jag tror faktist inte jag gör det, är inte den tuffaste ryttaren och blir väldigt osäker när jag inte litar på hästen. Visst Kompis är ju ingen "ängel" heller, men honom kan jag kontrolera, det kan jag inte med Al.
Aja får väl se hur det går, här kommer det iaf några bilder från idag!=)







Den här bilden får avsluta! Min underbara ponny=')


Kommentarer
Postat av: julia

aw tack så mycke :D <3

han va underbar, du kan räkna med att ha en medryttare nu, om du vill ! ;)

2010-03-28 @ 13:04:57
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/
Postat av: fanny

vilken gulig liten sak :)

2010-03-30 @ 12:48:42
URL: http://fannytheviltwin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0