Fredag, igen!

Jaha då var det fredag igen då! Skönt=)

Idag var jag i skolan, var där ensam då både Ronja och Amanda var hemma-.-' Aja fick nöja mig med Sanda;)
Haha, aja jag kom hem och satte mig här! Har faktist en braaa förklaring till det! För det första så chattade jag med Julia som kommer och provar Kompis i mon, sen så chattade jag med Al´s förra skötare=)
 
Efter att suttit här och "däckat" så gick jag ut och red Al, och det gick super! Börjar gilla honom igen nu;) Haha, nä nu var jag dum, men han har varit så himla jobbig den sista tiden. Men men, han var jätte duktig idag iaf!=D
Efter det mockade jag ut åt båda ponnysarna, sen duschade jag Kompis. Al fick också bli duschad, vilket inte var hans favorit "syssla". Men han skötte sig bra ändå=)
Vill även klaga på Hööks täcken! Eller iaf fleece täckena, då dom är så hiimla stora i fram! Har ett 125 som OTTO hade och det är till och med för stort för AL! Och Al har 135 egentligen!
 
Vad tycker ni om olika täcken? Vilka "dissar" och "hissar" ni?=)


Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Jaa, det får man verkligen! Frida är jättenoga med markarbetet, vilket ger resultat i hoppningen. Dessutom är hennes träningar väldigt roliga tycker jag :)



Fleece täcken tycker jag ofta sitter dåligt, stort i bogen som du säger! Men har två schockemöhle fleecetäcken som sitter jättebra! Tom på Chino som är smal över bogarna= alla täcken blir stor i fram. Dock är dom så jäkla dyra :S Så vi hade tur som hittade två på 50% ;)

2010-03-27 @ 12:29:27
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0