Ridning

Vid tre kom Julia hit och vi bestämde oss för att rida ut, barbacka!
Jag tog Kompis och Julia tog Al. Tyckte hon var galen som skulle rida Al barbacka, men det skulle hon!
Gjorde i ordning dom, och så skulle jag spruta "flugspray" på dom. Kompis brydde sig inte alls, men Al... Han vart så himla rädd att han inte visste vart han skulle ta vägen! Haha, "feghästen"!
Aja sen hoppade vi upp och Julia säger: "Guuud vilken skön rygg!" Haha, jo han är ju ganska grov så, man sitter bra på den;)
När vi hade kommit en bit, blev ponnysarna rädda för någonting, eller jaaa, Al blev rädd för nått. Haha, vart as rädd själv så!xD Men sen red vi vidare, och det gick bra=)
Sen kom vi till en backe som vi travade uppför, och Julia säger:"Det känns som en studsmatta!" Då höll jag på och garva ihjäl mig alltså! Haha!
När vi ridit en bit till kom Julia med förslaget att vi skulle sjunga, Julia sa:"Vi kan sjunga någonting!" Jag:"Nä, men jag..." Julia utbriste:"Kolla en ödla!" Hahahaha, herregud! Snacka om att byta ämne mitt i en mening;P
Sen fick jag tråkigt och började knäppa kort, dom vart ju verkligen "asbra" så, jag tänkte bjuda på några;D


Kompis, eller ja... Hans öron och man iaf!;P

Kompis!=)

Al=)

Julia och Al! Jaa.... så kan man ju också rida=P

Efter den sista bilden kom det en backe som vi galopperade uppför, hur kul som helst! Kompis var jätte lugn och fin, eller han var det först=P Men det gick bra, dom skenade inte allt för mycket!
Sen filmade jag också, då Julia var ännu tokigare! bjuder även på de=P



Haha, jaa så kan man ju också göra!

Avslutar med en bild på Julia och Al, Haha säger jag bara!

Nu ska jag ner och käka något, hejs!


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHAHAHHAHA oh shit, as kul dag:D <3

2010-06-14 @ 21:36:58
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0