Ridning

Lite slapp dag idag, vaknade vid elva och gick ner. Sen typ duscha och åka till gävle och ta en spruta.

När jag kom hem gick jag ut och tog in Al. Tänkte bara gå ut och gå lite med honom, så han blir van att gå själv. Jag tränsade honom och satte på mig hjälmen(man vet aldrig när man håller på med Al, rätt som det är kan man bli knockad);)
Det gick jätte bra! Han brydde sig inte alls om att han var själv, så... jag hoppade faktiskt upp på honom, BARBACKA! Haha, ibland blir jag sådär att jag mååste prova. Det gick asbra, ända till jag red förbi dom andra hästarna, då vart han rädd för en massa saker så jag nääästan åkte i backen;P Haha! Konstiga häst, först måste han ha sällskap sen får han inte ha sällskap. Aja red iväg igen så vi fick vara själva och då gick det jätte bra!=)

Efter att jag ridit på Al tog jag in Rain, och snyggade till och myste med henne=) Mamma har fått en idé om att skicka iväg henne på betäckning, den här veckan! Haha, aja vi får se hur det blir med den saken?;)
Rain har verkligen blivit hur mysig som helst, trycker ansikte mot en och ska gosa. Hon har alltid varit väldigt rädd om sitt huvud så det är roligt när det blir bättre, då det har försvunnit helt nu!

Aja i mon blir det nog långritt med Julia, och då ska jag knäppa fler roliga kort på Julia! Och kanske nått fult på mig=P Haha!

Flash Rain<3

Rain som gosar mot mitt ben! Kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig<3
Nu ska jag fixa med Julia´s blogg!


Kommentarer
Postat av: julia

HAHA nämen de tänker du!? haha skojjigT :D

2010-06-16 @ 01:06:50
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0