Regn, bra början på sommarlovet?

Ja nu märks det att det är sommarlov, regn. Så är det alltid! Aja, bara att hoppas på bättre väder i mon;)

Idag har Julia varit här och ridit. Vi red ut, hon på Al och jag på Kompis=) Var ganska skönt fast det regna, hade ju så trevligt sällskap och då är det ju roligare;)
Nu sitter jag här och har inte så mycket att göra, ska snart till sandviken och handla lite eftersom jag fyllde år i måndags och släkten kommer i mon och ska fira mig! Kul kul=)
Bjuder på en bild på Kompis från igår, tänkte göra ett inlägg senare ikväll med bilder på vad jag köpte i Ullared, om nån vill veta?!=)


Finaste ponnyn i världen<3


Kommentarer
Postat av: julia

vi har alltid så trevligt snack när vi rider ;)



ja nu vill vi veta :D

även om ingen annan kommenterar, men de är faktist lite jobbigt (a)

2010-06-11 @ 19:30:02
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0