Längesen nu

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här på bloggen! Men det har varit ganska mycket nu den senaste tiden, så nu när det är sommarlov blir det nog bättre;)

Skriver lite kort om vad som hänt sen sist=)
I torsdags var jag med klassen, eller ja.. Alla niorna på skolan till skansen och görnalund. Det var super roligt!=) Så dagen efter var vi ledig, så då packade jag, mamma och syrran bilen och åkte till Göteborg! Skulle kolla på Green Day men när vi ändå var där nere åkte vi till Ullared;) Handlade inte mycke alls, nej då. Haha eller ja... kanske då!
Åkte hem på söndagen så jag tog ledigt i måndags. Fyllde ju även år i måndags, så då åkte jag och klippte mig och blonderade;) Efter det åkte vi till valbo och köpte ett nytt objektiv åt mig! Ett Tamron 18-200 och vad kan man säga? Jag älskar det!=D
Hände inte så mycket mer under den dagen.
I tisdags städade vi skåpen, och åt "avslutningslunch", och lärarna gjorde lite uppträdanden och så=) och igår var den bästaste dagen i mitt liv! Var till Furuvik och kollade på Eric Saade, och gud så bra han var! Knäppte nästan 100 bilder på honom;P Men det är lugnt, jag lägger inte in alla här;) Köpte hans skiva också men har inte vågat öppna den än!=P
Tänkte lägga in nån bild från igår, på Eric alltså;) Sen nån dag, förhoppningsvis i mon så lägger jag ut på vad jag köpte i Ullared=)
(Bilderna är inte sådär jätte bra, men jag hoppas dom duger!)



Kan ju säga att det var inte sista gången jag åkte och kollade på honom, och det här är nog inte sista bilden ni får se heller!;)
Men nu ska jag sova, blir nog mer uppdatering i mon=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0