Har tråkigt...

Jahapp, nu sitter man här och trökar. Försökte fixa med en ny header åt Denise i PhotoShop, men den hakade sig och nu lär jag börja om... askul! Nej...
Julia ska väl komma idag också, tror jag? Har inte hört nått än men jag satsar på att hon vaknar vid ett;) Nån som sätter i mot?;)
Vet inte vad vi ska göra än, men det blir väl en "lugn" tur med ponnysarna? Haha, man kan ju alltid hoppas!
Tänkte bjuda på lite gulliga bilder på.... två små "nordisföl"!=) Nu är det den gammla signaturen på dom, då det var någon vecka sen jag fotade bilderna=)


Mamma Tindra och dottern Vilda=)

=)

Här är lilla Tundra, tror det stavas så=P

Tundra´s mamma, Unica=)

Vilda=)

Den här bilden får avsluta, nu ska jag skicka till Julia och fråga vart hon är =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0