Haha, rolig och jobbig dag!

Igår kom ju släkten och firade mig, och då kom även Amanda och Sanna, så Sanna stannade kvar och sov här=)

Vi vaknade typ vid 12 så vi gick ner och åt "frukost" då. Sen fick vi för oss att vi skulle ut och köra Pettris! Haha, det gick skit bra. Hon var pigg och glad! Kanske lite för glad, då hon försökte bocka med rockarden;) Haha, tok hästen!
Efter det åkte vi till våran stuga som ligger vid Hosjön, utanför Storvik om man säger så. Vi klippte gräset och rensade lite, ska vara där hela veckan hade jag tänkt, för i helgen ska jag ha "skräckfilmsmaraton" där;) Det kommer typ vara min fest för att jag har fyllt år=)
Haha juste! Hittade en groda när vi skulle åka hem, och då läära jag ju knäppa kort!=P


Har även fixat en ny signatur, vad tycks?=)

Nä nu ska man väl sova, så man orkar upp i mon;)
 


Kommentarer
Postat av: julia

as snygg signatur :D

2010-06-13 @ 23:33:48
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0