Ridning

Idag har det inte hänt så mycket. Badat lite i poolen och längtar som satan tills i mon! För då åker vi ner mot Falsterbo!=D
Har även ridit idag, och började med Al, och vad kan man säga? Han skötte sig fint och arbetade på bra! Gick på tygel när han kände för det, och det kan jag ju säga, det är inte ofta han känner för det;) Det är just därför jag köpt gramantygel, för att jag ska ha den på honom=)
Krävde inte så mycket av honom idag. Utan mer att han skulle vara lugn och fin fast han var själv. Han blir faktiskt bättre och bättre på att var just själv, kommer nog bli bra det här=)

Efter att jag ridit Al, så var det Kompis tur!
Först tänkte jag rida ut en bit och sen avsluta med att rida på åkern, men bestämde mig för att rida ut i stället! Var väl ute i ca 1½ timme eller så? Blev väldigt mycket tempoväxlingar och galopp på honom. Vilket han gillade skarpt;) Men Kompis var ovanligt slö idag, vilket han aldrig är! Det måste vara värmen som gör det, men han lunkade på fint ändå=)

Nu kommer Julia få rida ponnysarna tills jag kommer hem. När nu det blir=P Blir nog mycket shoppande också, men jag har inte riktigt kommit på vad jag ska köpa? Aja, det löser sig! Nu ska jag gå ner och packa lite, ha det bra!=)

Bjuder på en bild där Lassie och Albin nosar på varandra=')

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0