Lite uppdatering

Tänkte uppdatera lite nu då, var ju ett tag sen nu=P

Har varit med Amanda hela veckan, och vi har byggt en kaninbur åt mina kaniner=) Den är inte riktigt klar än, men jag lägger nog ut en bild eller så när den är klar!
Fick även sakerna jag beställde från Börjes idag, men jag fick inte hackamoret då det var slut... tråkigt men men jag fick ju dom andra sakerna!=) Beställde ju sporrar som det stog att dom inte var rundade, men det var dom=D fick ju även mina gramantyglar, så nu blir det att jobba med Al;)

Sen är det väl inte den roligaste dagen idag heller... Idag är det 1 år sen Otto åkte härifrån, sakmar honom så himla mycket! Och det värsta är att jag aldrig kommer kunna träffa honom igen, för han är borta... och jag fick inte reda på någonting! Min älskade ponny, som jag hade och älskade i två år. Jag var den ända som älskade honom! Ingen annan brydde sig, bara jag.
Älskade De Soto<3



Saknar dig min älskade, mitt liv känns meningslöst utan dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0