Underbar dag!

Idag var det skola igen då, jippie... not.

Gick till skolan och efter en lektion åkte Ronja hem och jag vart själv. Ännu en gång jippie! Aja orkade med två lektioner sen åkte jag hem, hade ändå bara ämnen som jag lika gärna kunde arbeta med hemma.
Aja efter det var jag med Amanda och tokade! Haha, satt och hade skit roligt med familjegeni! Lekte lite parlamentet, så man skulle svara det första som ploppade upp i huvudet, som tex, Hur gör man surströmming? Och jag svara: FISK! Hahaha jaa jag har mina ljusa stunder jag åh, nä! Haha, det här blev ett ganska rörigt inlägg, men men kul har jag haft idag! Aja nu ska jag gå och sova! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0