Söndag!

Ja då var det söndag igen, och skola imon, men jag är super glad ändå jag!

I mon är det måndag, äntligen! Haha, ska göra lite roliga grejer så det är därför=P
Idag har jag inte gjort mycket... tog in Kompis för att rida men märker att han är svullen på ett ben, så det vart inget. Han hade ett sår nedanför hasen eller hur man ska förklara, som var svullet. Aja får se om det är bättre i mon!
I mon ska jag försöka sätta upp lampor till "ridbanan" också. ingen riktig ridbana men nått är det ju i alla fall!
Börjar bli trött på kylan nu... GE MIG SOMMAR!
Här kommer några bilder på Kompis från i sommras!=)


Kompis sommaren -09

Kompis sommaren -09


Saknar den sommaren, sommaren 2009!!

Kommentarer
Postat av: loisa

superfina bilder. :)

2010-01-19 @ 09:11:44
URL: http://sorino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0