Ridning

Idag var jag ensam i skolan, varken Amanda eller Ronja var där. Men jag var duktig och var i skolan i alla fall!xP

Dagens ridning gick utmärkt! Fast jag red inte bara Kompis;) Aja nog om det!
Kompis gick jätte bra idag! Var lugn och fin, och han bara stegrade idag. Inga bockningar=P
Körde lite allt möjligt med honom idag, och innan jag red så la jag märke till hur stor han är! Shit! Värsta D-ponnyn ju=P I och för sig så har han ju brodd, men ni skulle sett hoom när han kom hem för ett och ett halvt årsen! Då var han 139cm, och efter ett år 142cm och nu vet jag faktiskt inte. Stor är han iaf! Ska mäta honom nån dag, så får vi se hur stor han är!=)
Aja är suuuper nöjd med min gamling!=D
Nu blir det sängen, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0