Ridning

Red Kompis vid 6 tiden idag. Han var lika pigg idag men bockade inte i alla fall...

Aja, red till ladan som en liten uppvärmning och han gick jätte bra dit! Sen skulle vi hem också... Han vart pigg och studsade upp och ner med frambenen, så jag rev i åt honom att han skulle skärpa sig, då började han gå på tvären istället och toka!
När vi kom hem red jag lite på gården(enda stället vi har en bra lampa på typ). Red lite skänkelvinkingar och galoppombyte. Blev även ganska mycket trav också.
Red på en "åttvolt" så när jag kom till mitten av volten, på väg över till nästa volt, så ökade jag traven och där var han riktigt fin! Vi var väldigt samspelta idag kände jag, i alla fall i traven....
Idag blev Kompis trött i alla fall så hoppas han är ganska lugn i mon!

Tänkte lägga in lite bilder på min andra ponny, fast hon är ju lite mindre, men absolut sötast! Lite bilder på Pettris från helgens underbara väder!




Kanske inte perfekta bilder men dom duger!=)
Det här får bli sista bilden för idag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0