Länge...

Hej! Idag sov jag till 13.00!!!!! Helt jävla otroligt!

Idag/igår var det 6 månader sen Otto åkte ifrån mig... 6 månader av saknad och sorg.
Tänker på honom varje dag. Varje dag tittar jag på våran rosett och tänker, det var du och jag, ingen annan.
Den tiden har varit borta i ett halvår nu. Känns som om du fortfarande är här, här vid min sida, men jag vet också att du inte är det. Och jag vet inte ens om du lever? Kanske bara kanske finns det hopp om att vi ska ses igen! Jag hoppas verkligen det.


Idag har jag vart med Amanda. Och i mon vet jag inte vad jag ska göra... Aja ska sova nu...

Lägger ut några bilder på vackraste De Soto.






Dagen han åkte...




Min pärla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0