Lång sovmorgon, kort dag!

Idag började jag 13.15 och hade bara två lektioner, as skönt!;D

Hade ju bara två lektioner idag... Kommer bli så varannan vecka och varannan börjar jag 09.25 och har ca 1 timmes lektion sen hål till 13.15. Det blir ju mindre kul! Aja det kommer nog gå bra=)
Men iaf, först hade jag svenska sen engelska. På engelskan kollade vi på film, Ice Age! Haha. Den var faktist bättre på engelska, då jag bara sett den på svenska.
Efter skolan åkte vi till Granngården och köpte spån åt Kompis. Mitt spån hade tagit slut så det var bara att svänga dit och köpa...
Sen åkte jag och var med Amanda. Kompis fick vila idag eftersom han blev så trött igår=)
Nu ska jag gå ner och kika på film sen ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ganska skön dag hörru du! :D

2010-01-14 @ 22:48:47
URL: http://partybling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0