Hejsan hoppsan!=D

Hejsan hoppsan vad jag är glad!=D

Torsdag kommer bli den bästa dagen på länge, så gissa om jag längtar?;D
Idag har det också varit skit bra! Får en till boxplats i mån så då slipper vi ha höet ute i stall gången, skönt det!
Aja, som ni kanske förstår så ska Emelie flytta Favorita. Det är lite blandade känslor, ska både bli skönt och tråkigt. Kommer FAKTIST sakna den lilla gråa ponnyn, som jag nu fått en väldig kontakt med. Men men, blir härligt att Kompis får gå själv, så slipper man ta in båda hästarna=)

Aja ridningen gick bra idag=) Har väl inte så mycket att säga om den, förutom att Kompis var pigg efter två dagars vila=) Han har ju haft ett sår som varit svällt, men det är borta nu=) Eller iaf svullnaden;)
Aja nu blire TV:n sen sova!


Första bilden jag tog på Pettris, med systemkameran=)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Svar: Jag behöll det, satt jättebra på Eddie och dessutom var det minst lika snyggt som det andra! :) Har faktiskt inte laggt märke till detta täcke på hemsidan, så det var en trevlig överraskning som kom på posten ^^

2010-01-20 @ 00:20:32
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0