=)

Idag har det inte hänt mycket... Ska ut och rida snart skulle jag tro=)

I onsdags uppdaterade jag ju inte bloggen så jag tänkte skriva om det nu ist!

Ja.. i onsdags var vi till Valbo och böt mitt stativ. Yes! Sen åkte vi till Hööks för dom hade mellandagsrea. Så jag köpte ett träns åt Kompis=) Har vela haft det tränset men har inte vela lagt ut 500:- på ett Hööks träns. Men nu var det halva priset så då slog jag till! Tyvärr så fanns det bara i cob och han skulle behöva ponny, men nu när det var så billigt så köpte jag det=) Köpte ju ett på Globen men det var för stort...
Men iaf så är det ett super mjukt träns så det passar bra till vardags träns och så=)
Efter det åkte vi och köpte raketer och sen till Willys och handla mat.
När vi är på väg ut från willys får jag migrän och blir liggande resten av kvällen! Skit kul!!! Jag som vela prova tränset på Kompis.. Aja blev väl lite bättre på kvällen men dagen efter låg jag också och hade ont i huvudet. Men jag tog en sumo och då vart det bra;)
Aja det var väl hela onsdagen det? Nu tänkte jag lägga ut lite bilder på tränset jag köpte=)


                    
                                                Klickbara bilder!         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0