Äntligen!

Äntligen fick jag min julklapp, äntligen står han här! Min kära, Al Pacino!=D



Ja så äntligen fick jag min julklapp, och den bästa någonsin!

Lite info om Al:
Namn: Al Pacino
Född: 1998
Mankhöjd: 147,0
Ras: Haflinger

Ja, vad ska man säga om Al då? Han är utblidad LB hopp och LB dressyr, och det är meningen att jag ska tävla honom i hoppning=) Kompis kommer såklart vara kvar här och ridas så länge han orkar=)
Aja kommer mer om Al när jag ridit honom lite här hemma=)


Sötaste Al=')



Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

riktigt fin häst linda :)

hade också en haflinger förut, hur mysiga som helst ! :)

nu när du har Al kanske jag kan komma och rida kompis lite, hjälpa dig liksom :) haha!

pussar och kramar <3 :)

2010-01-22 @ 11:14:01
URL: http://deniseg.blogg.se/
Postat av: Julia Eriksson

Gud va kul! =)

Va fin han är :)

2010-01-22 @ 12:10:51
URL: http://juliiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0