Veckan!

Hej igen!
Den här veckan har gått snabbt, lite för snabbt...
Har haft prao hela veckan. Är på Häst & Ponny i sandviken och det är jätte kul, när man har nått att göra. Så kom in dit och handla!=D Dom har Jacson grejer och det är sjukt bra priser!=) Nu blev det lite reklam också;) Haha!

Red Al igår, det gick väl sisådär... Han får ju inte gå ut på dagarna så han var ganska pigg och tyckte det var kul att galoppera;) Så då for man i backen! Haha, men jag får skylla mig själv. Jag vet ju om att han kan bocka när man galopperar och då, dum som man är, ställer jag mig i "jockeysits" eller lättsits som det heter, och då får han för sig att han ska springa in på väg kanten och trycka ner nosen i snön! Så då rullar jag av. xD
Men som Denise sa förra vintern: Det är som att landa i en hästens säng! Haha!xD Så det var mjukt iaf!;)
Fortsatte arbeta galoppen på honom efter det och det gick bra=)

Red även Kompis igår. Gick bra förutom att han var super, mega pigg! Stegra och studsa hela tiden, kanske måste fixa en medryttare på honom? Fast det är svårt när man har kämpat så mycket med honom, men det är ju för hans eget bästa, hoppas jag... Aja ska fundera på saken. Fast det måste vara en erfaren ryttare och han kommer absolut inte flytta här i från! För jag kommer rida honom även om han får medryttare!

Aja, hoppas att jag uppdaterar i mon också, skriv gärna kommentarer om ni har frågor eller så!=) 

Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

Haha precis, det är ju skönt att det är mjukt!



Jag skulle gärna vilja börja rida honom då och då om jag inte är för stor ! haha. :)

Kramar<3

2010-02-15 @ 08:47:37
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0