Super hunden!=D

Dagen börja med att jag klev upp, konstigt va?;)

Åkte till "lantmanna" (granngården) och handla lite stängsel och sånt. Köpte stolpar på 150cm, så nu läär han väl ändå inte hoppa?? Haha!
Aja när vi höll på med hagen så skulle jag ta fram några tunnor som låg under snön(mina hindertunnor). Tog upp tre och skulle precis kasta iväg den sista, då kommer en mus jävel och springer mot Lassie, och jag skriker som bara den: EN RÅTTA!!!! Haha, och Lassie börjar typ jaga den, så jag säger: Ja ta den då Lassie, och gissa vad hon gör? Hon dödar den!! Haha, min lilla mus-jägare!
Vem behöver en terrier när man har en collie som kan jaga råttor och möss åt en?
Aja nu får man väl en massa kommentarer om att det är äckligt att låta en hund döda en mus, men det finns faktist hundar som är uppfödda till det. Dessutom så har jag inte "lärt" henne att jaga möss utan hon gör det frivilligt!


Mus-mödaren! Haha!;)

(P.S bilden är ca. 1år gammal och tagen med min gammla digitalkamra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0