Ridning och massa annat!

Erika är här och leker med mig, och klockan är snart 03.00!;D

Red Al nu på kvällen, och det gick väl inte sådär "höjdar" bra. Bocka, kastade sig åt sidan, skena och stegra. Men kvar satt jag! Är ganska förvånad över det faktist. För när Al bockar, så BOCKAR han! Aja, blir hård ridning i mon, tror jag ska ta och hoppa lite då?;) Har ju inte gjort det än så det är väl på tiden?!
Funderar på om jag ska tvinga ut syrran och Erika så dom får fota/filma?;) Haha, får se det då.
Jo juste! Vi har två rådjur här på gården, som vi var ut vid två tiden och gav mat;) Får se om dom gillar morötter, äpplen och "anselage"(stava).
Nä nu ska jag fortsätta leka med Erika!=D


Al Pacino<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0